REGULAMIN
ORGANIZATOR
- Organizatorem zawodów jest Miejski Ośrodek Sportu w Żninie.
TERMIN I MIEJSCE
- Marsz odbędzie się 25 maja 2019.
- Start o godzinie 11.00 przy stanicy WOPR nad Małym Jeziorem ul. Szkolna. Zawodnicy na start muszą się zgłosić do godz. 10.30.
- Marsz odbędzie się na pętli o długości 2,5 km (3 okrążenia na 7,5 km lub 1 okrążenie na 2,5 km dla dzieci). Zawodnicy mają obowiązek stosowania się do poleceń pracowników obsługi.
- Na trasie będą znajdowały się punkty kontrolne. Zawodnicy skracający trasę lub podbiegający zostaną zdyskwalifikowani.
- Zawodników obowiązuje limit czasowy pokonania trasy wynoszący 2 godziny. Wszyscy zawodnicy, którzy nie dojdą do mety do godz. 13:00, zobowiązani są do przerwania marszu i zejścia z trasy.
UCZESTNICTWO
- W zawodach prawo startu mają osoby, które dokonały wcześniejszego zgłoszenia drogą elektroniczną, lub telefonicznie.
Osoby, które nie ukończyły 18 lat mogą wystartować w marszu pod warunkiem podpisania oświadczenia (w Biurze Zawodów) przez rodzica/opiekuna prawnego o starcie dziecka na odpowiedzialność rodzica/opiekuna prawnego. - Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do marszu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własną odpowiedzialność (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101 poz. 1095).
- Weryfikacja zawodników, wydawanie numerów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów tj. koło stanicy WOPR w dniu 25 maja 2019 r. od godziny 9.00.
- Szatnia w dniu 25 maja będzie znajdowała się w budynku WOPR-u .
- Kategorie:
– kobiety (7,5 km)
16-35 lat
36-50 lat
powyżej 50 lat
– mężczyźni (7,5 km)
16-35 lat
36-50 lat
powyżej 50 lat
– dzieci (2,5 km)
do 15 lat
ZGŁOSZENIA
- Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 23.05.2019 drogą elektroniczną na adres e-mail , lub telefonicznie 523020705 oraz 698081612. Zgłoszenie musi zawierać: imię i nazwisko, adres zamieszkania, pesel, datę urodzenia i tel. kontaktowy.
- Koszt wpisowego: 10 zł od osoby. Nie dotyczy dzieci do lat 15. Wpisowe będzie pobierane w dniu zawodów.
NAGRODY
- Nagrody otrzymają zawodnicy:
- I miejsce: puchar, medal (złoty)
- II-III miejsce: medal (srebrny, brązowy)
- Dla wszystkich uczestników medale pamiątkowe.
FINANSOWANIE
- Koszty organizacji marszu pokrywane są z funduszy Miejskiego Ośrodka Sportu, instytucji wspomagających oraz wpisowego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Podczas marszu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek sportowych na klatce piersiowej.
- Impreza ma charakter rekreacyjno-sportowy.
- Marsz odbędzie się bez względu na pogodę.
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Biura Organizacyjnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki mające miejsce na trasie biegu, wynikające z winy uczestników biegu.
- W przypadku zgłoszenia się mniej jak 20 zawodników zawody zostaną odwołane.
- W przypadku zgłoszenia się małej liczby zawodników w danej kategorii zostaną oni przypisani do innej.
- Wszystkim uczestnikom Organizator zapewnia posiłek i napoje.
- W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzje podejmuje organizator.
MAPA TRASY
Dystans I: 1 okrążenie = 2,5km
Dystans II: 3 okrążenia = 7,5km